marți, iunie 12

Salata de cartofi cu salmon

Este o reteta interesanta facuta acum 2 secole, tocmai de Pesah  .Desi am zis ca o voi posta poate la anu' ca acum Pesahul e dus , am dat intamplator peste poze . Amintirile gustoase mi-au invadat simturile si am zis ca e musai sa o postez, e pacat sa astepte atata amar de vreme. De ce a fost reteta de Pesah? Intai pentru ca e casher , si apoi ca ideea de a folosi frunzele verzi si nu numai ,prezente pe farfuria de Laila Seder, ca sos m-a intrigat mult, si logic ca am vrut sa gust. Bine nu au fost aceleasi frunze, ci tufele ramase in frigider :)

Ingrediente:
aproximativ 500g cartofi mici
150g salmon afumat
sare, piper, boya de ardei
putin ulei
pentru sos
15g frunze de telina
15g frunze de patrunjel
1 catel de usturoi
sare,piper
coaja rasa de la 1/2 lamaie
1 lingura de hrean ras si pus in otet
2 linguri zeama de lamaie
2 linguri ulei de masline

Cartofii i-am fiert cu coaja. I-am lasat sa se raceasca putin si le-am curatat coaja. Intregi  i-am pus in tava, i-am stropit cu putin ulei de masline , am presarat putina boya si i-am pus in cuptor- 20 minute la 200 grade Celsius, pana au capatat o coaja usor crocanta.

I-am lasat sa se raceasca si i-am taiat in jumatati sau sferturi, depinde cat de mari au fost. Fileul de salmon l-am taiat bucatele si le-am presarat peste cartofi. Toate ingredientele sosului le-am pus in robotul de bucatarie sa le marunteasca foarte bine.a rezultat un sos ca o pasta.
Am adaugat sosul salatei si gata masa :)


Alte retete cu somon:

Rulouri cu salmon, branza si pesto
Cream cheese cu salmon si avocado
Salmon cu crusta crocanta de hrean si mustar
Mousse de somon afumat
Salata de avocado cu grepfruit si salmon

12 comentarii:

Sorin spunea...

excelenta reteta pentru cartofii noi!

furnicuta boscodina spunea...

Sorina, ma bucut mult ca-ti place reteta mea. E cu adevarat o salata buna care merita incercata , chiar si cu cartofi de toamna. o zi super faina ! :)

coco spunea...

tare-mi place :)

Timea spunea...

Tare bine arata!

Hana spunea...

Buna,

Eu sunt Hana si reprezint Blogoteque.ro. Am descoperit recent blogul tau si mi-ar face placere sa iei si tu parte la proiectul nostru.

Blogoteque.ro a apãrut din plãcerea de a citi bloguri, din nevoia de a gasi cele mai noi si mai interesante articole si din dorinta de a promova blogosfera femininã româneascã.

Blogoteque.ro este un ziar de bloguri: adunã unele dintre cele mai interesante articole din blogosfera feminina si prezintã un fragment din ele pe site, citirea integului articol fiind posibila direct pe blogul original. Astfel cititoarelor le va fi usor sa aleagã ce doresc sã citeascã iar bloggeritele vor avea parte de si mai multi cititori si vizitatori pe paginile lor.

Te astept cu drag sa ne vizitezi.
Hana

Top Cuisine avec Lavi spunea...

Arata foarte apetisant!

Buburuza Bubu spunea...

Tare bine arata salata ta si cu siguranta f.buna!

furnicuta boscodina spunea...

Coco, ma bucur ca iti palce si de data asta reteta mea :)O zi super faina si numai bine!

furnicuta boscodina spunea...

Multumesc Timea :) Si gustul e deosebit :)

furnicuta boscodina spunea...

Hana, multumesc tare mult pentru invitatie :)

furnicuta boscodina spunea...

Multumesc Lavi ! Multumesc pentru vizita :)

furnicuta boscodina spunea...

Multumesc Buburuza Bubu ! E o salata deosebita ca si gust, merita incercata ! :)

Trimiteți un comentariu