duminică, septembrie 18

Supa de legume

Am cam tras chiulul de pe blog, stiu , dar parol, am avut motiv bun, cel mai bun , cel mai cel mai bun.

Am inceput gradinita !!! :)

Am inceput gradinita nu e exprimarea tipica a mamelor care vorbesc despre copiii lor folosind pluralul, ci efectiv eu m-am gandit sa mai copilaresc.
Zi de zi ma duc la gradi , ba chiar am luat in proprietate un scaunel mic ,dulce ,cu floricele , il plimb de colo colo si citesc.Ore in sir pana termina strumfi "educatia". Acum inteleg de ce unii merg la universitate , sa se relaxeze dupa gradinita :)

Si pentru ca nu v-am uitat , ba chiar mi-e dor de locul asta ,de voi toti, am sa profit de ocazie si am sa va impartasesc reteta supei nostre magice. Profit de astea 5 minute libere pe care le am , caci mari sperante ca voi mai scrie aici inainte ca strumfi sa se insoare nu am :)

Supa de legume preparata la gradinita si adusa cu maaare grija pana acasa
Ingrediente, cantitati , nu conteaza ,important e ca lipiciul sa fie bun, prietenos si sociabil, sa le tina pe toate impreuna in aceasi oala :)


O zi super faina, o saptamana de milioane si o toamna cu arome imbatatoare si cu pace in suflet ! :)

20 comentarii:

Lia spunea...

Bravo mami !
Te invidiez ca mai ai strumf de gradinita .

sarah spunea...

haha.sa ma zici ca nu te ajuta nimeni la bucatarit.uite ce supa minunata ai primit.pup

Mihaela Negrescu spunea...

voi ati inceput cu gradi, noi cu scoala...:)...deci cu siguranta strumfi va merge pe urmele mamei,la ce supa buna a facut!!:))O zi frumoasa!!

In bucatarie la Sidy spunea...

"...mari sperante ca voi mai scrie aici inainte ca strumfi sa se insoare nu am..."
Doamne fereste ! Si noi nu mai papm nimic bun de la tine ?
Si noi am inceput gradinita dar....nu avem nevoie de insotitori !Chiar ne trimite acasa pentru ca el are de lucru acolo cu prietenii....asta pina vineri dimineata cand mami nu a vrut sa ne dea sticluta cu laptele...si gata scandalul !
Te tzuc !

furnicuta boscodina spunea...

Lia, la poarta gradinitei eu ii invidiez pe cei ce au copii mici , parca prea repede a trecut timpul ,mult prea repede.:)

furnicuta boscodina spunea...

Sarah, pe mine in bucatarie toata lumea ma ajuta inclusiv cainele , el trasporta ouale :) labradorii sunt renumiti pentru "maxilarul moale" adica pot transporta oua fara sa le sparga, nu acelasi lucru se intampla cand vrea sa-l puna si jos,spre totala uimire a lui si bucurie a strumfului care ii mai da unul.
si uite asa fac eu mancare mai sanatoasa, cu mai putine oua, cu mai putine dulciuri,nu avem oua nu mai face asa multe prajituri :)

furnicuta boscodina spunea...

Mihaela, sa fie un inceput bun , frumos, ca putgin greu probabil e.
eu cochetez cu ideea de a sta si in banca la scoala in clasa 1 :)

furnicuta boscodina spunea...

Sidy cum sa nu , ca doar vorbim de comunitatea , toamna-iarna si logic virusi ce topaie fericiti la gradi:) promit ca in momentele de raceala sa aduc ceva bun de mancat :)

si la noi a fost frumos primele zile , apoi a urmat una "grea" si de acolo s-a intors totul pe dos, dar cu rabdare si..rabdare sper sa o scoatem la capat.

o zi super faina si numai bine!

yafa spunea...

Bine ati inceput! Spor la colorat si decupat! ;) Profita la maxim, osa vina si vremea bucatarelii si atunci sa te tii bine....pe cuvant din experienta proprie!

Pups ca nu te-am vazut de mult....

Alexandra spunea...

:) Foarte gustoasa! Mi-ai dat o idee pentru picii mei, poate asa accepta si ei mai bine legumele in ciorbita! Sanatate si numai bine!

Alice spunea...

felicitari, furnicuto! eu la anul incep gradi :) sper sa ma descurc :))

Dli spunea...

Tocmai am terminat gradi si eu nu stiu sa fac asa supica bun bun. Invata-ma si pe mine. :)) Glumeam. Felicitari pentru articol.

pansy spunea...

nai,da'ce dor mi-e de vremurilea alea !profita de ele din plic,ca trec prea repede!

Anonim spunea...

Si noi am inceput gradi numai ca eu nu cu unul ci cu doi pe care trebuie sa-i scot la aceeasi ora de la doua gradinitze diferite.

Iti doresc un an plin de realizari si sanatate.Shana Tova !
Eu locuiesc in Ramat-Yshay ajung de multe ori prin Haifa asa ca te invit la o cafea impreuna cu strumfi cu tot ...am o printesa superba pentru el ,scuze doua trebuie numai sa o aleaga pe care o vrea el.Ce supica buna a facut el yamii,yamii.Pup Shirel-Angi

furnicuta boscodina spunea...

Yafa, bucuroasa sunt de asa oaspeti:) bine ai revenit :)
cu inceputul gradinitei stam bine sontac sontac om ajunge undeva , poate la alta :)
O zi super faina si ma bucur mult "sa te vad" !

furnicuta boscodina spunea...

Alexandra ma bucur mult ca ti-am dat idei, poate poate supa va ajunge prefarata :) tinem pumnii :) o zi super fain , numai bine si pofta muulta picilor :)

furnicuta boscodina spunea...

Alice , eu sper sa fiu exceptia si restul sa fie ok :)dar tu inarmeaza-te cu rabdare si eventual un tub de vopsea de par, apar firele albe ca ciupercile dupa ploaie :)o zi super faina si numai bine :)

furnicuta boscodina spunea...

Dli , multumesc pentru vizita si comentariu :) Nu-i bai ca nu stii, vii la noi la masa si iti dezvaluim si secretele prepararii ei :)
o zi super faina si numai bine !

furnicuta boscodina spunea...

Pansy , vremurile , in afara institutiei de educatie sunt superbe , trec parca prea repede. cele in cadrul ei..parca prea incet :) cum ai da-o tot nemultumita raman :)o zi super faina si numai bine :)

furnicuta boscodina spunea...

Shirel, ma bucur tare mult sa te cunosc , chiar si asa virtual mai ales ca suntem colege de suferinta :)eu sunt insa mai smechera , nu ma mai complic sa plec , sa alerg sa ajung la timp, merg dimineata si plec la pranz :) am rezolvat o problema :)cred ca am sa imi fac culcus pe lustra :)
sper sa ne obisnuim cu "noul" ,sa fim companie placuta printeselor tale si sa ne intarnim la un pahar de vorba .
Shana tova ve metuca!:)

Trimiteți un comentariu