miercuri, martie 1

Bilute cu covrigei sarati si unt de alune

Azi...a plouat.

Dupa atatea zile calde ...foarte calde, cand deja pusesem gand rau cizmelor si ghetelor de iarna si visam cu ochii deschisi la pantofi lejeri, deschisi, a plouat. Si nu doar atat, a fost si frig.

Tare glumeata primavara asta! Dar eu o intrec . I-am pregatit niste dulciuri....sarate :) Scor egal :)

Ce sunt dulciurile sarate? Sunt niste dulciuri in care pui lucruri dulci si...niste sare, iar pe deasupra niste ciocolata amara, ca sa-i puna capac. Nu-i greu, ba chiar e tare simplu, rapid si de efect.


Ingrediente
350g covrigei sarati
400g unt de alune
putina sare -optional
200g ciocolata amara


Se maruntesc covrigeii in robotul de bucatarie 1-2 minute pana obtineme un amestec de firimituri si bucatele de covrigei ( cam ca nucile taiate cu cutitul). Adaugam untul de alune si sarea si amestecam. Daca mai e nevoie mai adaugam putin unt de alune. Compozitia trebuie sa fie bine legata.
Cu mainile ude modelam bilute si le punem pe hartie de copt.
Topim ciocolata in bain-marie si o turnam peste bilute(eu am pus si putin unt cand am topit-o)
Punem bilutele de covrigei si unt de alune in frigider pentru a se intari ciocolata.
Se servesc cu mare pofta.


Bilute cu covrigei sarati si unt de alune

 

Sa aveti o primavara de poveste, cu pace in suflet si zambete pe buze !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu