duminică, august 11

Porumb fiert mexican

Am vazut reteta pe net si tare pofta mi-a facut , asa ca de la pofta la cratita nu a fost deloc cale lunga .
Aici inca e toamna cu soare uneori,inca se mai gaseste porumb pentru fiert  si mai ales pentru pregatit in stil mexican.

Avem nevoie de porumb moale , ce va fi pus la fiert simplu sau impreuna cu frunzele. Mie imi place sa asez un stat de frunze pe fundul cratitei apoi porumbul rupt in jumatate si deasupra alt strat de frunze. Voi, simtiti-va liberi sa il fierbeti cum doriti.

Distractia  mexicana incepe cu dans in jurul sombrero-ului doar dupa ce sunt fierti.

Porumbul fiert  se infige in bete de frigarui pentru a putea fi manevrat mult mai usor.

Se stropeste cu suc de lamaie - in reteta de pe net foloseau sare de lamaie presarata la sfarsit , eu am preferat varianta mai naturala de acid citric.
L-am uns apoi cu unt topit si l-am rastogolit prin branza de capra tare rasa. Se presara deasupra chilly si..gata-i de mancat .

Interesant, inedit ...cred ca mai fac si anul viitor :)


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu