luni, iunie 4

Aperitiv in cataif

Incet, incet, s-a incheiat sirul sarbatorilor de anul acesta. Inca putin si vine septembrie si , o luam de la capat :) Printre amintiri , arome si gusturi ce ne-au urmarit tot anul , am petrecut si de Shavuot. Cum? Foarte simplu , incalciti in firele de cataif :)
Sarbatoarea de Shavuot anul acesta ne-am petrecut-o sub umbrela larga de cataif, tot a fost cataif si tot a avut fire :) Aperitiv am avut rosii sau sparanghel cu branza Danablu , invelite logic in cataif :) Simplu , elegant, de efect , crocant si aromat, ce-ti poti dori mai mult. Merita incercate !!!

Cum am facut ? Am spalat rosiile cherry si apoi le-am sters .Cu ajutorul unui cutit am scos mijlocul cu seminte cu tot. In locul ramas am pus bucatele de Danablu si 1-2 bucatele de fistic. Cu mainile unse cu unt , am rupt o fasie de cataif. Am "plimbat-o " in palma , cat sa "se murdareasca" cu unt .Am modelat un cosulet din cataif si am pus in mijloc rosia umpluta aranjand apoi cataiful in asa fel incat sa acopere toata rosia. Am asezat biluta in tava (pe foaie de copt).

 

Pentru sparanghel , am procedat asemanator (am folosit sparanghel alb deja fiert). Am luat o bucata de sparanghel , am "inconjurat-o" cu o felie subtirica de branza Danablu, si totul apoi am infasurat in cataiful "murdarit " cu untul de pe mana.

Le-am asezat si pe ele in tava si impreuna cu rosiile le-am copt 10-15 minute la 180 de grade Celsius- pana cand cataiful devine crem-maroniu.

 Se pot servi calde sau lasate un pic sa se raceasca, nu prea mult insa.

4 comentarii:

Ioana V. spunea...

f interesant arata! Pup

Lia spunea...

Foarte fain si bun .
O idee interesanta si noua pentru mine .

furnicuta boscodina spunea...

Alinutzika,daca ai stii cat de usor se fac ...si cat de repede se mananca(dar asta e alta poveste :) ) as avea concurenta la cataiful din magazin :)

furnicuta boscodina spunea...

Lia, ma bucur ca-ti place ideea , oricum e simpla "tot ce prinzi" bagi in cataif , coci un pic si gata :)merita incercata !
o seara superba !

Trimiteți un comentariu